SPIS TREŚCI
§ 1 Definicje
§ 2 Kontakt ze Sprzedawcą
§ 3 Wymogi techniczne
§ 4 Składanie Zamówień
§ 5 Płatności
§ 6 Realizacja przyjętego Zamówienia
§ 7 Prawo odstąpienia od umowy
§ 8 Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy
§ 9 Reklamacje
§ 10 Dane osobowe
§ 11 Gwarancja
§ 12 Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny
§ 13 Prawo autorskie i własności przemysłowej
§ 14 Zastrzeżenia
Załącznik nr 1: Wzór formularza odstąpienia od umowy

§ 1 DEFINICJE

Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy w
Polsce.
Kodeks cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny.
Konsument – konsument w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
Konto – uregulowana odrębnym regulaminem nieodpłatna funkcja Sklepu (usługa
świadczona drogą elektroniczną), dzięki której każdy podmiot korzystający ze Sklepu może
założyć w Sklepie swoje indywidualne konto.
Kupujący – każdy podmiot kupujący w Sklepie.
Kupujący uprzywilejowany – Kupujący, który jest Konsumentem lub Przedsiębiorcą
uprzywilejowanym.

Przedsiębiorca uprzywilejowany – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę
bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, ale nieposiadającą dla niej charakteru
zawodowego.
Regulamin – niniejszy regulamin.
Sklep – sklep internetowy Smeg prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem
https://www.electronicpoint.pl
Sprzedawca –
ELECTRONIC POINT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą pod adresem
ul. Współczesna 6F lok.109, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego – rejestru
przedsiębiorców przez SĄD REJONOWY GDAŃSK-PÓŁNOC W GDAŃSKU, VIII WYDZIAŁ
GOSPODARCZYKRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO, pod nr KRS 000446051, NIP 5552106526, nr
REGON 221808811, kapitał zakładowy 40 000,00 zł.
Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
Ustawa o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym – ustawa z dnia 11 września
2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym.
Zamówienie – oferta zawarcia umowy sprzedaży towaru widocznego w Sklepie, w
rozumieniu Kodeksu cywilnego, składana Sprzedawcy przez Kupującego za pośrednictwem
Sklepu, zawierająca co najmniej: oznaczenie towaru, jego cenę oraz koszt dostawy, a także
inne dane oznaczone w Sklepie jako niezbędne.

§ 2 KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ

1. Adres pocztowy: ELECTRONIC POINT Sp. z o.o., al. Grunwaldzka 234,

80-266 Gdańsk

2. Adres e-mail: sklep@electronicpoint.pl
3. Telefon: +48 58 526 31 58, od poniedziałku do piątku w godzinach od

10:00 do 18:00.

§ 3 WYMOGI TECHNICZNE

1. Dla prawidłowego funkcjonowania Sklepu potrzebne jest:
o urządzenie z dostępem do Internetu;
o przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript oraz pliki
cookies.

2. Dla złożenia Zamówienia w Sklepie, poza wymogami określonymi w ust. 1, niezbędne
jest aktywne konto e-mail.

§ 4 SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ

1. Ceny produktów widoczne w Sklepie są całkowitymi cenami za produkt, podane są w
złotych polskich i stanowią ceny brutto (zawierają podatek VAT w stawce właściwej dla
danego produktu).
2. Cena zawiera wliczoną opłatę recyklingową (KGO).
3. Sprzedawca zwraca uwagę, że na całkowitą cenę Zamówienia składają się wskazane w
Sklepie: cena za produkt oraz, jeśli w danym przypadku ma to zastosowanie, koszty
dostawy towaru. Możliwość bezpłatnego dostarczenia towaru dotyczy wyłącznie jednego
zamówienia co oznacza, że jeśli Kupujący nie odbierze zamówienia w sposób określony w
umowie sprzedaży, kolejna dostawa towaru zostanie wykonana po ustaleniu jej z
Kupującym i na jego koszt.
4. Kupujący poprzez Sklep składa Sprzedawcy Zamówienie.
5. W celu złożenia Zamówienia, Kupujący wybiera sposób dostawy towaru oraz metodę
płatności za Zamówienie spośród dostępnych w Sklepie opcji, a także podaje wskazane w
Sklepie prawidłowe dane niezbędne do zrealizowania złożonego Zamówienia.
6. Zamówienie zostaje złożone w momencie potwierdzenia jego treści i zaakceptowania
Regulaminu przez Kupującego.
7. Po złożeniu Zamówienia, na adres e-mail podany w Koncie użytkownika lub w
Zamówieniu, w przypadku, gdy Kupujący takiego Konta nie posiada, Sprzedawca przesyła
potwierdzenie zawierające specyfikację dokonanego Zamówienia. Specyfikacja ta nie
stanowi przyjęcia Zamówienia.
8. W momencie przyjęcia Zamówienia przez Sprzedawcę następuje zawarcie umowy
pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą na warunkach określonych w Zamówieniu.
9. Sprzedawca poinformuje Kupującego będącego Kupującym uprzywilejowanym o
swojej decyzji w przedmiocie przyjęcia lub odrzucenia Zamówienia w terminie 7 dni od
jego złożenia przez Kupującego.
10. Przyjmowanie Zamówień odbywa się w dni robocze.
11. Przyjęcie Zamówienia następuje w momencie wysłania przez Sprzedawcę do
Kupującego wiadomości e-mail o odpowiedniej treści potwierdzającej przyjęcie
Zamówienia do realizacji, na adres e-mail podany w koncie użytkownika lub w
Zamówieniu, w przypadku, gdy Kupujący takiego Konta nie posiada.
12. Przyjęcie Zamówienia przez Sprzedawcę dokonane z zastrzeżeniem zmiany lub z
uzupełnieniem jego treści poczytuje się za nową ofertę i dopiero po jej przyjęciu przez
Kupującego następuje zawarcie umowy sprzedaży.

13. Kupujący może zarejestrować się w Sklepie, tj. założyć w nim Konto lub dokonywać
zakupów bez rejestracji poprzez podawanie swoich danych przy każdym ewentualnym
Zamówieniu.

§ 5 PŁATNOŚCI

1. Za złożone Zamówienie można zapłacić, w zależności od wyboru Kupującego:
a. zwykłym przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy;
b. za pośrednictwem platformy płatniczej Autopay;
c. za pobraniem, przy dostawie zamówienia
Dostępne w Sklepie formy płatności są wskazane także w trakcie składania Zamówienia.
2. Za moment dokonania płatności w przypadku płatności przelewem uważa się moment
uznania na koncie Sprzedawcy, natomiast w przypadku płatności za pośrednictwem serwisu
Autopay pozytywny wynik autoryzacji płatności.
3. W przypadku wybrania przez Kupującego płatności z góry, za Zamówienie należy
zapłacić w terminie 3 dni od przyjęcia Zamówienia.
4. W przypadku dokonania płatności przed przyjęciem Zamówienia przez Sprzedawcę
dokonana wpłata stanowi przedpłatę na poczet przyszłego przyjętego Zamówienia.
5. W przypadku nieprzyjęcia Zamówienia przez Sprzedawcę albo niezaakceptowania
przez Kupującego zmiany lub uzupełnienia w Zamówieniu, zaproponowanych przez
Sprzedawcę, Sprzedawca zwróci dokonaną przez Kupującego przedpłatę, o której mowa w
poprzednim ustępie, niezwłocznie, a w przypadku Kupującego uprzywilejowanego nie
później niż 14 dni od dnia, w którym:
a. Kupujący uprzywilejowany złożył Zamówienie – w przypadku, gdy Sprzedawca nie
przyjął Zamówienia;
b. Kupujący uprzywilejowany przekazał Sprzedawcy decyzję o braku akceptacji zmian
lub uzupełnień w Zamówieniu.
6. Do zwrotu przedpłaty Kupującemu uprzywilejowanemu postanowienie § 7 ust. 8 stosuje
się odpowiednio.
7. Dokonując zakupów w Sklepie, Kupujący akceptuje stosowanie faktur elektronicznych
lub potwierdzeń sprzedaży przez Sprzedawcę. Kupujący ma prawo wycofać swoją
akceptację.
8. Na życzenie Kupującego Sprzedawca wystawi fakturę VAT. Faktura wystawiana jest w
formie elektronicznej i przesłana Kupującemu w formacie PDF na wskazany adres e-mail
lub na wyraźny wniosek przesłana w formie papierowej na wskazany adres do
korespondencji.

§ 6 REALIZACJA PRZYJĘTEGO ZAMÓWIENIA

1. Termin realizacji zamówienia wskazany jest w odpowiedzi na Zamówienie – pod
warunkiem, że zrealizowanie zamówienia jest możliwe.
2. W przypadku gdy Kupujący wybrał płatność z góry za zamówienie, Sprzedawca
przystąpi do realizacji zamówienia po jego opłaceniu.
3. W sytuacji, gdy w ramach jednego zamówienia Kupujący zakupił produkty o różnym
terminie realizacji, zamówienie zostanie zrealizowane w terminie właściwym dla produktu
o najdłuższym terminie realizacji.
4. Towar dostarczany jest wyłącznie na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
5. Produkty zakupione w Sklepie dostarczane są za pośrednictwem firmy kurierskiej.
6. Sprzedawca zaleca, aby Kupujący uprzywilejowany, w miarę możliwości, sprawdził
stan przesyłki w obecności dostawcy. W przypadku stwierdzenia przez Kupującego
uprzywilejowanego, iż przesyłka została uszkodzona w wyniku transportu, Sprzedawca
zaleca spisanie protokołu szkody w obecności kuriera, poinformowanie o tym Sprzedawcy
oraz przesłanie na adres e-mail Sprzedawcy skanu lub zdjęcia sporządzonego protokołu.
Każde zalecenie Sprzedawcy, które znajduje się w Regulaminie, ma w stosunku do
Konsumenta jedynie charakter niewiążącej wskazówki, z której Konsument może, ale nie
musi skorzystać. Nieskorzystanie przez Konsumenta z zaleceń Sprzedawcy w żadnym
stopniu nie wpływa na prawa Konsumenta, a w szczególności nie wpływa na uprawnienia
związane z niezgodnością towaru z umową.
7. Kupujący niebędący Kupującym uprzywilejowanym ma obowiązek sprawdzenia stanu
przesyłki w obecności dostawcy, pod rygorem uznania, iż produkt w momencie przejścia
ryzyka na ww. Kupującego był zgodny z umową.
8. W celu właściwej realizacji umowy Kupujący powinien umożliwić kurierowi
dostarczającemu towar swobodny dostęp do pomieszczeń, do których ma zostać wniesiony
towar.
9. Kupujący powinien udrożnić ciągi komunikacyjne tak, aby Sprzedawca mógł
zrealizować zamówienie zgodnie z umową – w tym w ustalonym terminie realizacji
umowy, Sprzedawca zaleca zabezpieczenie miejsca dostarczenia towaru, w szczególności
zabezpieczenie podłogi lub ściany przed zabrudzeniem lub zniszczeniem.
10. W przypadku realizacji dostawy z jednoczesnym odbiorem zużytego sprzętu,
Kupujący zobowiązany jest przygotować do odbioru zużyty sprzęt lub inny towar, którego
odbiór został uzgodniony ze Sprzedawcą.
11. W przypadku, gdy przed planowaną realizacją dostawy zmienią się jej warunki – takie
jak: zmiana adresu dostawy, danych odbiorcy, zmiana daty, inne okoliczności mogące

wpłynąć na możliwość prawidłowego wykonania umowy, Kupujący jest zobowiązany do
poinformowania o tym Sprzedawcy w terminie nie późniejszym niż 3 dni robocze przed
zaplanowanym terminem dostawy.
12. W przypadku braku możliwości zrealizowania dostawy w zaplanowanym terminie z
winy Kupującego, Kupujący nie będzie mógł skorzystać z bezpłatnej dostawy, która jest
możliwa tylko za pierwszym razem.

§ 7 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY (zwrotu

towaru)
1. Kupujący uprzywilejowany ma prawo odstąpić od umowy zawartej ze Sprzedawcą za
pośrednictwem Sklepu, z zastrzeżeniem § 8 Regulaminu, w terminie 14 dni bez podania
jakiejkolwiek przyczyny.
2. W sklepie istnieje możliwość bezpłatnego odesłania zwracanego towaru. Skorzystanie z
tej bezpłatnej opcji jest możliwe tylko pod warunkiem zrealizowania zwrotu transportem
zorganizowanym przez Sprzedawcę. Kupujący uprzywilejowany otrzyma od Sprzedawcy
szczegóły dotyczące bezpłatnego odesłania zwracanego towaru w odpowiedzi na otrzymane
oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Celem uniknięcia wątpliwości Sprzedawca zwraca
uwagę, że w przypadku zwrotu zrealizowanego przez Kupującego uprzywilejowanego
samodzielnie (transportem własnym) ponosi on bezpośrednie koszty zwrotu tego towaru –
co jest w zgodzie z Ustawą o prawach konsumenta.
3. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia:
a. w którym Kupujący uprzywilejowany wszedł w posiadanie towaru lub w którym
osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Kupującego uprzywilejowanego
weszła w posiadanie tego towaru;
b. w którym Kupujący uprzywilejowany wszedł w posiadanie ostatniego towaru, partii
lub części lub w którym osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez Kupującego
uprzywilejowanego, weszła w posiadanie ostatniego towaru, partii lub części, w
przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności wielu towarów, które
dostarczane są osobno, partiami lub w częściach.
4. Aby Kupujący uprzywilejowany mógł skorzystać z prawa odstąpienia od umowy musi
poinformować Sprzedawcę, korzystając z danych podanych w § 2 Regulaminu, o swojej
decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład
pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną).
5. Kupujący uprzywilejowany może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy
umieszczonego na końcu Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe.
6. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy wystarczy, że Kupujący
uprzywilejowany wyśle informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa
odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY

7. W przypadku odstąpienia od zawartej umowy Sprzedawca zwraca Kupującemu
uprzywilejowanemu wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia
towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego
uprzywilejowanego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia
oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni
od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji Kupującego
uprzywilejowanego o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.
8. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności,
jakie zostały przez Kupującego uprzywilejowanego użyte w pierwotnej transakcji, chyba że
Kupujący uprzywilejowany zgodzi się na inne rozwiązanie, w każdym przypadku Kupujący
uprzywilejowany nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
9. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez
Kupującego uprzywilejowanego kartą płatniczą, Sprzedawca dokona zwrotu na rachunek
bankowy przypisany do tej karty płatniczej.
10. Sprzedawca prosi o zwracanie towaru niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż
14 dni od dnia, w którym Kupujący uprzywilejowany poinformował Sprzedawcę o
odstąpieniu od umowy sprzedaży. Termin jest zachowany, jeżeli Kupujący
uprzywilejowany odeśle towar przed upływem terminu 14 dni.
11. Kupujący uprzywilejowany ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru tylko w
przypadku, kiedy nie będzie chciał skorzystać z bezpłatnej możliwości zwrotu towaru
udostępnianej przez Sprzedawcę i skorzysta z transportu własnego.
12. Jeśli towar ze względu na swój charakter nie może zostać odesłany w zwykłym trybie
pocztą, a Kupujący uprzywilejowany nie skorzysta z opcji bezpłatnego odesłania towaru
udostępnionej przez Sprzedawcę, o której mowa w ust. 2, Kupujący uprzywilejowany
również będzie musiał ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towarów. Szacowana wysokość
tych kosztów wynosi:
– Paleta euro: 252 zł;
– Pół paleta: 185 zł;
– Karton: 28-98 zł (w zależności od wymiarów i wagi).
13. Kupujący uprzywilejowany odpowiada tylko za zmniejszenie wartości towaru
wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia
charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
14. Jeżeli Kupujący uprzywilejowany złoży oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim
Sprzedawca przyjmie jego Zamówienie, Zamówienie przestaje wiązać.

§ 8 WYJĄTKI OD PRAWA ODSTĄPIENIA OD

UMOWY

1. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość, o którym mowa w § 7 Regulaminu,
nie przysługuje w odniesieniu do umowy:
a. w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany
według specyfikacji
Kupującego uprzywilejowanego lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych
potrzeb;
b. w której przedmiotem świadczenia jest towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub
mający krótki termin przydatności do użycia;
c. w której przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym
opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę
zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po
dostarczeniu;
d. w której przedmiotem świadczenia są towary, które po dostarczeniu, ze względu na
swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
e. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo
programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie
zostało otwarte po dostarczeniu;
f. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o
prenumeratę;
g. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi
Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do
odstąpienia od umowy.

§ 9 REKLAMACJE

I POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Sprzedawca ponosi wobec Kupującego uprzywilejowanego odpowiedzialność za
zgodność świadczenia z umową, przewidzianą przez powszechnie obowiązujące przepisy
prawa, w tym zwłaszcza przez przepisy Ustawy o prawach konsumenta.
2. Sprzedawca prosi o składanie reklamacji w zakresie towarów na adresy e-mail
wskazane na stronie sklepu:https://www.electronicpoint.pl, a w zakresie usług
transportowych na adres e-mail: dostawa@electronicpoint.pl.

4. Wszelkie produkty widniejące w Sklepie objęte są gwarancją producenta opisaną w §
11 Regulaminu.
5. Reklamacje dotyczące działania Sklepu należy kierować na adres e-mail wskazany w §
2 Regulaminu.
6. Sprzedawca udzieli odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.
II KUPUJĄCY UPRZYWILEJOWANI
A. Towary
1. W przypadku braku zgodności towaru z umową, Kupujący uprzywilejowany ma
możliwość skorzystania z uprawnień określonych w rozdziale 5a Ustawy o prawach
konsumenta.
2. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową, istniejący
w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili, chyba że termin
przydatności towaru do użycia, określony przez Sprzedawcę, jego poprzedników
prawnych lub osoby działające w ich imieniu, jest dłuższy.
3. Na podstawie przepisów Ustawy o prawach konsumenta, Kupujący uprzywilejowany
może w każdym przypadku żądać:
a. wymiany towaru,
b. naprawy towaru.
4. Dodatkowo, Kupujący uprzywilejowany może złożyć oświadczenie o:
a. obniżeniu ceny,
b. odstąpieniu od umowy
w sytuacji, gdy:
o Sprzedawca odmówił doprowadzenia towaru do zgodności z umową zgodnie z art.
43d ust. 2 Ustawy o prawach konsumenta;
o Sprzedawca nie doprowadził towaru do zgodności z umową zgodnie z art. 43d
ust. 4-6 Ustawy o prawach konsumenta;
o brak zgodności towaru z umową występuje nadal, pomimo że Sprzedawca
próbował doprowadzić towar do zgodności z umową;
o brak zgodności towaru z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny
albo odstąpienie od umowy bez uprzedniego skorzystania ze środków ochrony
określonych w art. 43d Ustawy o prawach konsumenta;

o z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi
on towaru do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych
niedogodności dla Kupującego uprzywilejowanego.
5. W przypadku towaru podlegającego naprawie lub wymianie, Kupujący
uprzywilejowany powinien udostępnić ten towar Sprzedawcy. Sprzedawca odbiera od
Kupującego uprzywilejowanego towar na swój koszt.
6. Kupujący uprzywilejowany nie może odstąpić od umowy, jeżeli brak zgodności
towaru z umową jest nieistotny.
7. W razie odstąpienia od umowy, o którym mowa w niniejszej sekcji (dotyczącej
towarów), Kupujący uprzywilejowany niezwłocznie zwraca towar Sprzedawcy w
poniższy sposób:
a. korzystając z opcji bezpłatnego odesłania towaru transportem
zorganizowanym przez Sprzedawcę – co jest rozwiązaniem rekomendowanym z
uwagi na to, że cały proces obsłużenia zwrotu jest po stronie Sprzedawcy – natomiast
nieskorzystanie z tej opcji w żaden sposób nie wpływa na uprawnienia reklamacyjne
Kupującego uprzywilejowanego,
b. zwracając towar Sprzedawcy na jego koszt, na adres al. Grunwaldzka 234, 80-266
Gdańsk
8. Sprzedawca zwraca Kupującemu uprzywilejowanemu cenę niezwłocznie, nie później
niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru lub dowodu jego odesłania.
9. Sprzedawca zwraca Kupującemu uprzywilejowanemu kwoty należne wskutek
skorzystania z prawa obniżenia ceny niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od
dnia otrzymania oświadczenia Kupującego uprzywilejowanego o obniżeniu ceny.
B. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
1. W przypadku, gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez
Konsumenta rezultatu, Konsument może skorzystać m.in. z:
a. mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji
Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady
postępowanie jest bezpłatne.
Wykaz Inspektoratów znajduje się tutaj:
https://uokik.gov.pl/wojewodzkie_inspektoraty_inspekcji_handlowej.php;
b. pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego
działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy
złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Co do zasady
postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest pod adresem:
https://uokik.gov.pl/stale_sady_polubowne.php;
c. bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika Konsumentów;

d. internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks.
III KUPUJĄCY INNI NIŻ KUPUJĄCY UPRZYWILEJOWANI
1. Celem uniknięcia wątpliwości Sprzedawca zwraca uwagę, że do odpowiedzialności
Sprzedawcy wobec Kupującego innego niż Kupujący uprzywilejowany, związanej z
reklamacją, stosuje się postanowienie § 14 ust. 6.

§ 10 DANE OSOBOWE

1. Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas
korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania
danych osobowych przez Sprzedawcę – w tym o pozostałych celach oraz podstawach
przetwarzania danych, a także o odbiorcach danych – znajdują się w dostępnej w Sklepie
Polityce prywatności – ze względu na zasadę przejrzystości, zawartą w ogólnym
rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych – „RODO”.
2. Celem przetwarzania danych Kupującego przez Sprzedawcę, podanych przez
Kupującego w związku z zakupami w Sklepie, jest realizacja Zamówień. Podstawą
przetwarzania danych osobowych w tym przypadku jest:
o umowa lub działania podejmowane na żądanie Kupującego, zmierzające do jej
zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
o ciążący na Sprzedawcy obowiązek prawny związany z rachunkowością (art. 6 ust. 1
lit. c RODO) oraz
o prawnie uzasadniony interes Sprzedawcy, polegający na przetwarzaniu danych w
celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
3. Podanie danych przez Kupującego jest dobrowolne, ale jednocześnie konieczne do
zawarcia umowy.
Niepodanie danych uniemożliwi zawarcie umowy w Sklepie.
4. Dane Kupującego podane w związku z zakupami w Sklepie będą przetwarzane do
momentu, w którym:
a. przestanie obowiązywać umowa zawarta między Kupującym a Sprzedawcą;
b. na Sprzedawcy przestanie ciążyć obowiązek prawny, zobowiązujący go do
przetwarzania danych Kupującego;
c. ustanie możliwość dochodzenia roszczeń przez Kupującego lub Sprzedawcę,
związanych z umową zawartą przez Sklep;

d. zostanie przyjęty sprzeciw Kupującego wobec przetwarzania jego danych osobowych
– w przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych był uzasadniony interes Sprzedawcy
– w zależności od tego, co ma zastosowanie w danym przypadku i co nastąpi najpóźniej.
5. Kupującemu przysługuje prawo żądania:
a. dostępu do swoich danych osobowych,
b. ich sprostowania,
c. usunięcia,
d. ograniczenia przetwarzania,
e. przeniesienia danych do innego administratora a także prawo:
f. wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych z
przyczyn związanych ze szczególną sytuacją Kupującego – wobec przetwarzania
dotyczących go danych osobowych, opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tj. na prawnie
uzasadnionych interesach realizowanych przez Sprzedawcę).
6. W celu realizacji swoich praw, Kupujący powinien skontaktować się ze Sprzedawcą
przy wykorzystaniu danych z § 2 Regulaminu.
7. W przypadku gdy Kupujący uzna, że jego dane są przetwarzane niezgodnie z prawem,
Kupujący może złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

§ 11 GWARANCJA

1. Każdy towar zakupiony w Sklepie jest fabrycznie nowy i posiada gwarancję
producenta.
2. Uprawnienia z tytułu gwarancji należy wykonywać zgodnie z warunkami
zamieszczonymi w karcie gwarancyjnej.
3. Treść gwarancji dostępna jest każdorazowo poprzez odesłanie dostępne na karcie
konkretnego produktu w Sklepie.

§ 12 ZUŻYTY SPRZĘT ELEKTRYCZNY I
ELEKTRONICZNY

1. Zgodnie z Ustawą o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym Sprzedawca
nieodpłatnie odbiera zużyty sprzęt elektryczny lub elektroniczny, o ile zużyty sprzęt jest
tego samego rodzaju i pełnił te same funkcje co sprzęt dostarczony. Ponadto liczba sztuk
odbieranego zużytego sprzętu nie może być wyższa niż liczba dostarczanego sprzętu.

2. W celu skorzystania ze wskazanej w powyższym ustępie możliwości, Kupujący
powinien przy składaniu Zamówienia wybrać opcję „Odbiór starego sprzętu”. Sprzęt
zostanie odebrany podczas dostawy zamówienia do Kupującego.

§ 13 PRAWO AUTORSKIE I WŁASNOŚCI
PRZEMYSŁOWEJ

Wszelkie informacje tekstowe oraz zdjęcia, grafiki produktów zamieszczone w Sklepie
zarejestrowanym pod domeną smeg-store.pl są chronione prawami autorskimi i prawem
własności przemysłowej. Zabrania się ich kopiowania, powielania, modyfikowania,
rozpowszechniania, używania do celów handlowych lub do prezentacji na innych stronach
internetowych związanych z działalnością gospodarczą bez zgody Sprzedawcy.

§ 14 ZASTRZEŻENIA

1. Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym, a także
korzystanie ze Sklepu w sposób zakłócający jego funkcjonowanie, w szczególności poprzez
wykorzystywanie specjalistycznego oprogramowania lub urządzeń.
2. Sprzedawca przypomina, iż Kupujący powinien korzystać z treści informacji, zdjęć,
grafik itp. zamieszczonych w Sklepie zgodnie z przepisami prawa, ze szczególnym
uwzględnieniem § 13.
3. Każdorazowo składane w Sklepie Zamówienie wymaga osobnej akceptacji Regulaminu
– i w przypadku zaakceptowania Zamówienia przez Sprzedawcę – stanowi odrębną umowę.
Umowa zawierana jest na czas i w celu realizacji Zamówienia.
4. Umowy zawierane na podstawie Regulaminu zawierane są w języku polskim.
5. W przypadku ewentualnego sporu z Kupującym niebędącym Kupującym
uprzywilejowanym, sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
6. Wszelka odpowiedzialność Sprzedawcy w stosunku do Kupującego niebędącego
Kupującym uprzywilejowanym, w granicach prawem dopuszczonych, jest wyłączona.
7. Niezależnie od uprawnień, o których mowa w § 7 Regulaminu, każda ze Stron umowy
ma prawo do odstąpienia od umowy w przypadku zwłoki drugiej strony w wykonaniu
zobowiązania w terminie określonym w umowie sprzedaży bez konieczności wyznaczania
dodatkowego terminu. Niniejsze postanowienie nie uchybia uprawnieniom
Konsumenta wynikającym z przepisów prawa.
8. W przypadku, gdyby którekolwiek z postanowień niniejszego Regulaminu zostało
uznane za nieważne, w mocy pozostaje pozostała część. Sprzedawca zobowiązuje się do
zastąpienia nieważnych postanowień Regulaminu nowymi postanowieniami zbliżonymi
celem do postanowień uznanych za nieważne

§ 15 DOSTAWA

  1. Dostępne formy dostawy i ceny: a. Kurier standardowy – 20,00 PLN (czas dostawy: 2-3 dni robocze) b. Kurier ekspresowy – 25,00 PLN (czas dostawy: 1-2 dni robocze) c. Paczkomaty InPost – 20,00 PLN (czas dostawy: 2-3 dni robocze) d. Odbiór osobisty – 0,00 PLN (możliwość odbioru w godzinach pracy firmy)

§ 16 PŁATNOŚCI

1.Podmiot świadczący obsługę płatności online:

Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności kartami jest Autopay S.A.

2.Dostępne formy płatności:

Karty płatnicze:

  • Visa
  • Visa Electron
  • Mastercard
  • MasterCard Electronic
  • Maestro
0
Wróć do góry

Wyszukiwanie produktów

Produkt został dodany do koszyka